torsdag 25 februari 2010

Ekipering

Eftersom 25:e innebär cash money har Noumi idag uppdaterat sin garderob i storlek 68. Hon kan ännu inte ha dessa kläder men anser ändå att det är bäst att ligga före. Det har nämligen visat sig att hon växer typ 20cm över en natt och då gäller det att vara beredd med nästa storlek. Nu är vi beredda. Det behövs bara en pyjamas eller två. Noumi och jag längtar tills hon når denna storlek och kan ha sina nya fina kläder. Bland annat ett par dansbyxor som inhandlades idag, likadana som morsan har när hon dansar afro. Noumi kommer lätt fortsätta att vara den coolaste tjejen på rytmiken!

Ur många aspekter är det bra att det kommer ett barn när man varit gravid. Bland annat för att det annars skulle vara totalt värdelöst att vara gravid, men även för att man då har någon att köpa kläder till. Jag har ett personligt köpstopp fram tills jag slutar vara ett fetto, vilket jag hoppas sker innan sommaren. Vi kör på GI här hemma och kommer med största sannolikhet vara smärta och snygga föräldrar till våren! Jag åt i och för sig just en pingvinstång, vilket kanske inte var så GI, men va fan.

Som tidigare utlovats kommer här en bild på Noumi i sin nya champagnefärgade spanska päls samt en liten bild från det nya baby gymet.

Här gymmas det alltså för fullt.

Och här har vi sleeping beauty i sin spanska päls. Idag krossar vi könsstereotyperna med en pojknapp!

Nu ska jag sluta blogga och ta hand om detta! Helt fantastiskt att en så liten människa kan ställa till med så stort kaos.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar