fredag 22 januari 2010

Ytterligare utveckling...

Igår hände gjorde Noumi något mycket märkligt. När klockan var åtta gick hon och la sig. Hon gjorde verkligen det. Eftersom jag är van vid att ha henne vid bröstet från halv åtta till tidigast klockan tio varje kväll blev jag mycket förvånad. Jag drabbades av en mild form av empty nest syndrome som drabbar föräldrar vars barn flyttar hemifrån. Samma känsla fick jag härom dagen när jag sorterade bort och lade undan Noumis kläder i storlek 56 som blivit för små. Hon håller på att växa ifrån mig! Snart kommer hon flytta hemifrån och vara totalt oberoende av mig! Apropå att växa var det invägning på BVC idag igen. Noumi har ökat 255g på en vecka, oklart hur mycket jag har minskat. Den här gången kom jag i alla fall ihåg att ta av mig de blåa skoskydden innan jag gick ut.

Nu sitter den lilla tjejen i sin baby sitter och kollar på lampan. Den nya grejen är verkligen att kolla på saker och därför har den nya kompisen Julia som mormor kom med blivit mycket populär. Hon hänger på skötbordet hela dagarna och väntar på att Noumi ska komma dit. Här är hon.
Hon är fin och snäll, men ärligt, varför har hon gröna bollar till fötter?


Noumi tar sig en funderare i baby sittern

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar