lördag 16 januari 2010

Vardagsrealism tack vare sprucken display

Kameraproblemet är delvis löst. Kameran fungerar ju, trots att S trampat på den och displayen på grund av detta är sprucken. Haken är bara att man inte kan se bilderna man tar förrän man stoppar in dem i datorn. Detta känns lite nostalgiskt, fast förr i tiden fick man vänta en vecka, alternativt betala massa pengar för att få se bilderna efter en timme. Jag kommer nu att använda mig av denna kamera och metod för att få lite bilder till bloggen. Ni måste dock ha överseende med att jag kanske inte är så snygg som jag skulle kunna vara om jag hade haft möjlighet att radera fulbilderna och ta nya snyggbilder. Såhär brukar vi i alla fall göra när vi bloggar. Och som sagt, hade jag haft en fullt fungerande kamera hade jag raderat denna likbild och tagit en snyggare, nu är det för stort projekt men jag tycker bara det är bra. Det gör bloggen mer ärlig och vardagsrealistisk.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar