måndag 1 mars 2010

Jämmer och elände

Inatt har Noumi hållit låda igen. Jag överväger starkt att börja ge henne ersättning och trappa ner amningen nu. Det kan fan inte vara meningen att man ska sitta och amma hela dagarna och ändå ha en tjej som inte är riktigt mätt. Nu vill hon plötsligt inte äta igen. Jag förstår mig inte på henne. Vår dagliga promenad uteblir idag eftersom det är arktiskt snöfall igen. Det här är en pissdag faktiskt. Noumi vill bara vara i bärselen, vilket är ganska påfrestande, jag har sovit skitdåligt inatt eftersom Noumis hunger och S:s snarkningar och prasslande med boksidor hållit mig vaken. Jag kan inte sova nu eftersom Noumi vägrar vara någon annanstans än på min mage och nätt och jämt går med på att jag sitter ned. Jag antar att det här en av föräldraskapets baksidor. Jag kanske kan sova sittandes på skrivbordsstolen? Jag fortsätter bloggandet med ett klagomål till då jag tror att jag har begynnande mjölkstockning som jag inte kan göra något åt eftersom Noumi inte låter mig ta vägen någonstans.

Här kommer en bild på Noumi och en bild på hennes mystiska tvillingsyster vi inte visste att hon hade.

Noumi och hennes hemliga pappa. Observera kräkfläcken!

Noumis försvunna fisktvillingsyster, Ponyo.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar