onsdag 17 mars 2010

Life is good!

Den här veckan har hittills mestadels gått åt till att längta efter fredagen då jag ska gå och dansa för första gången sedan i september. Förstår ni? Jag ska dansa! Det kommer att bli helt fantastiskt och jag otroligt laddad. Noumi, å sin sida, är även hon spänd av förväntan över att få några timmar ensam med sin far. Beroende på utfallet av detta test kan jag eventuellt binda upp mig för dans en kväll i veckan. Om detta blir fallet kommer mitt liv att vara absolut fulländat, åtminstone för ett tag framöver. Dans och Noumi, två av de bästa sakerna jag vet.

Noumi har varit och fikat med sina mammagruppskompisar idag. Hon är kompis med barnen och jag är kompis med mammorna. Himla smart grej det där. Mina kompisar var, till skillnad från Noumis, vakna under hela fikastunden. Under fikapromenaden var det vår i luften, vilket bekräftas av att jag fått fräknar på näsan. Jag har de tre första bebismånaderna bakom mig, jag ska snart dansa, Noumi äter ersättning och sover hela nätterna, det är ljusare på kvällarna och det är snart vår! Kort sagt, life is good!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar