tisdag 27 juli 2010

I goda vänners lag

Jag mår så bra av den senaste tidens umgänge med människor som erbjuder möjlighet till totalt avslappning rent socialt. Inget behov av att förklara sig eller be om ursäkt. Delvis människor som hängt med mycket länge, men också en del nyare bekantskaper som känns sådär rätt som vissa människor gör. Det är det bästa och leder ofrånkomligen till att jag frågar mig själv varför jag egentligen frivilligt omger mig med andra människor. Kanske för att de med tiden kan omvandlas till riktigt goda vänner. Tanken som passerat genom mitt huvud flera gånger de senaste veckorna har varit "Varför träffas vi inte oftare?" och svaret på den frågan är nog "För att det inte är sommar oftare". Den börjar lida mot sitt slut och jag längtar redan till nästa.

Eftersom vi fortfarande befinner oss i Vallentuna och jag inte direkt är en fena på det här med okända datorer blir det inga bilder, ni får vänta tills vi kommer hem igen, men jag kan informera om att Noumi är ett fantastiskt vackert barn. Hon är den absolut bästa och imorse sov hon till klockan åtta!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar