onsdag 21 april 2010

Kom tillbaka nu våren! Vi är så redo för dig!

Idag har Noumi tillbringat kvalitetstid med sin far då morsan, det vill säga jag, fått tillåtelse att gå iväg och klippa sig. Just att gå och klippa sig verkar vara en sådan aktivitet som nyblivna mammor prioriterar då de ska ge sig ut på egen hand utan sina guldklimpar för första gången. Jag har ju förstås varit iväg och dansat och till och med storhandlat, men att klippa mig kändes alladeles speciellt. Mycket lyxigt, som att jag nästan inte förtjänade det. Det gör jag förstås, det var nog nästan ett halvår sedan sist, och fint blev det! Nu är jag redo att möta våren. Ni kan själva så att Noumi också laddar inför den äkta våren, den utan bakslag i form av snöblandat jäkla skitregn. Imorgon hänger vi på öppna förskolan igen. Vill man träffa oss kan man komma dit!

Jalla bye, jao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar