torsdag 26 augusti 2010

Däckat litet kryp

Jag är nog den mest effektiva person jag känner. Idag däckade jag Noumi genom att hänga två timmar på öppna förskolan. Hon har nu sovit i en timme och tjugo minuter och slaggar fortfarande fint där ute på balkongen. Hon somnade när vi var ute så jag har haft en dryg timme hemma. På den timmen har jag hunnit laga mat till Noumi, laga mat till mig och Sargon, damma hela lägenheten, röja upp i köket samt plocka i ordning i lägenheten. Vem mer än jag hade hunnit allt detta? Inte Big Papa i alla fall. Han får bara en uppgift i taget, ikväll består den av dammsugning. Mina uppgifter inför morgondagen är att laga lunch till Big Granpa samt sortera Noumis kläder och andra attiraljer som ej längre är i bruk. En iakttagelse är att Noumi numera inte bara ser ut som en ortodox jude med sina korkskruvslockar utan även kryper omkring som en riktigt israelian sniper. Hon är dock lite mer sympatisk. Vad gäller frågestunden ger jag er lite mer tid då jag förstår att det kan ta lång tid att komma på en fråga som är tillräckligt intelligent för att stimulera mitt intellekt.


Hejdå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar