onsdag 8 december 2010

Dag 01 – Om mig

Jag heter Katarina men om någon kallar mig det blir jag lite rädd eftersom det mest är personer som är arga på mig eller väldigt seriösa som kallar mig det. Jag är 28 år och föräldraledig socionom i en och en halv vecka till.

Jag dansar västafrikansk dans så ofta jag kan, vilket nu för tiden inte är superofta. Jag är en riktig talang då det kommer till att dra igång en stel fest om jag druckit några cider och får ensamrätt till spotify.

Jag bor med min sambo och vår dotter som heter Noumi och fyller ett år imorgon. Jag ser mig själv som en ganska rak person utan konstigheter. Jag är inte konflikträdd men inte heller konfliktsökande. Jag är effektiv och ser till så att saker blir som jag vill. Nu slutar jag innan det här blir en jobbansökan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar